
#کافه_نگارستانهرچه بیشتر شبیه مادرم میشم زندگی برام راحتتر و قشنگتر میشه... حالا میفهمم چرا همه مامانمو انقدر دوست دارن... چون مامانم عاشق زندگیه! عاشق لحظه لحظه و جزء به جزء درد و لذتهاشه هیچوقت افسوسی ابراز نمیکنه و همیشه امیدواره... مثل آب میتونه با هرچیزی و هرکسی و هرمشکلی مواجه بشه بدون اینکه خواصشو ازدست بده... چرا انقدر کم ازش یاد گرفته بودم این سالها؟ چرا شیوه های ساده ی زندگی کردنش رو دست کم میگرفتم؟ چقدر باید بگذره تا مادرم بشم؟#ناشناس#چیز_کیک_آرامش در صورت تمایل ، برای پیوستن به کانا...
ادامه مطلب