#اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند

متن مرتبط با «مادرم کجایی» در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند نوشته شده است

مادرم...

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 مادرم... بوی مهر آغوشت را می طلبم... گرمای نگاه گرما بخشت را می خواهم... زمزمه های مادرانه ات را برای تن خسته ی این دردانه ی تنهایت نیاز دارم... تکان های لالایی خواندن هایت را.. بوسه های پر عشقت بر روی سرم.. و لطافت دستانت را آن هنگام که موهایم را می بافتی ، می خواهم... من تو را می خواهم...اما... خب ، باید از تو بپرسم ، آن زیر، در آغوش سرمای خاک ، جایی برای من هست؟؟... xa0 xa0 غزل میم کاف...

    ادامه مطلب