#اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند

خرید بک لینک
خفتیده ای؟

ای یار...

#اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند...

ما را در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند دنبال می‌کنید

برچسب: ),) meaning,)l,) emoticon,) meaning in text message,)ll,) emoji,)p,) emoticon meaning,)0, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 3:34

تو که باشي در اين برف ، گرما زده مي شوم...
از گرميلذت حضور شانه هايت ، گرمي نفس هايت ، گرمي دستانت...
آن هنگام که ميان آغوشت مچاله مي شوم و تو مي شوي...
پناه من...

غزل میم کاف

#اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند...

ما را در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند دنبال می‌کنید

برچسب: پناه من,پناه من کامران و هومن,پناه من باش,پناه من تویی و بس,پناه من داستان کامران هومن,منوجون پناه خودت کن,منوچهر پناه,منوچهر پناه تهران جنوب,رمان پناه من,خواستنت پناه من بود, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 19:56

#کافه_نگارستانهرچه بیشتر شبیه مادرم میشم زندگی برام راحتتر و قشنگتر میشه...حالا میفهمم چرا همه مامانمو انقدر دوست دارن...چون مامانم عاشق زندگیه! عاشق لحظه لحظه و جزء به جزء درد و لذتهاشههیچوقت افسوسی ابراز نمیکنه و همیشه امیدواره...مثل آب میتونه با هرچیزی و هرکسی و هرمشکلی مواجه بشه بدون اینکه خواصشو ازدست بده...چرا انقدر کم ازش یاد گرفته بودم این سالها؟ چرا شیوه های ساده ی زندگی کردنش رو دست کم میگرفتم؟چقدر باید بگذره تا مادرم بشم؟#ناشناس#چیز_کیک_آرامشدر صورت تمایل ، برای پیوستن به کانال بنده ، به آیدی زیر بروید@cafenegarestan #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند...ادامه مطلب

ما را در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند دنبال می‌کنید

برچسب: مادر,مادر قلب اتمی,مادرم,مادر ترزا,مادر زن,مادربزرگ,مادريت انك اناني,مادرانه,مادر به انگلیسی,مادر و دختر, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:26

#کافه_نگارستان

خندیدن ، ملیح ترین و زیباترین تابلوی جهان است

وقتی خنده بر لبانت تو باشد و قاب تابلو ، حصار دستان من باشد



#غزل_میم_کاف

#اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند...

ما را در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند دنبال می‌کنید

برچسب: تصویر زیبای لبخند,عکس زیبای لبخند,تصویر لبخند زیبا,تصاویر لبخند زیبا,تصاویر زیبای لبخند,تصویر لبخندهای زیبا,عکس لبخند زیبای کودکان,عکس لبخند زیبای دختر, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:26

شنیده ام که می گویند کلاغ نحس و بدیمن است... چه کسی خبر دارد از دل کلاغی که برصلیب بزرگ بالای کلیسا تکیه زده.... چه کسی خبر دارد از حزن آواز قارقار او...چه کسی خبر دارد... تصور کنید کلاغ قصه ، یاری را صدا می کند که رفته است... شاید که اسم یار ، قار باشد... شاید که اسمش قارقار باشد... که این چنین طنین صدایش در دشت ها و جنگل ها و خیابان ها و لا به لای تو در توی کوچه باغ ها ودر سکوت و شیون قبرستان ها منعکس می شود... و هرکس بد و بیراهی نثار صدای به ظاهر نکره ی کلاغ می کند... چه کسی می داند که کلاغ ، قارقارش را صدا می زند... شاید تمام کلاغ های این کوچه و آن بن بست و این ش #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند...ادامه مطلب

ما را در سایت #اینجا_کسی_آرامش_را_فریاد_میزند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 19:06

صفحه بندی